Zajęcia w czesnym
Zabawy fundaMentalne
Ich celem jest stymulacja wielokierunkowego rozwoju, rozwijanie inteligencji i wrodzonych zdolności poprzez udział w prostych, urozmaiconych i dobrze zaplanowanych zabawach. Uczestnictwo zapewnia maluchom nie tylko przyjemne przeżycia, ale też uczy sposobów poznawania świata, radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami, a przede wszystkim pozwala poznać smak sukcesu.
Program Powszechnej Dwujęzyczności
Program ma na celu wprowadzanie dziecka w świat języka angielskiego równolegle do języka polskiego, a z pomocą przychodzą maskotki Baby Beetles. Oprócz nabywania umiejętności językowych można zaobserwować u dzieci poprawę koncentracji, lepszą podzielność uwagi, pogłębienie wrażliwości kulturowej i społecznej.
Dogoterapia
Kontakt z psem, poznanie jego potrzeb, są dla dzieci bardzo wartościowe. Wzmacniają empatię względem zwierząt, są okazją do relaksacji, wyciszenia, a także znakomitą motywacją do poszerzania słownika czynnego, kształtowania umiejętności narracyjnych, okazywania i nazywania emocji. Obecność psa na zajęciach wyzwala w dzieciach spontaniczną radość i otwartość względem otoczenia.
Zajęcia relaksacyjne z elementami jogi
Każde zajęcia to przede wszystkim wielka przygoda. Dzieci na zajęciach jogi udają zwierzątka zgodnie z nazwami pozycji, biorą udział w opowiadanych przez nauczyciela historiach. Uzyskują wszystkie korzyści płynące z jogi poprzez zabawę i radość na zajęciach.
Zabawy kontrukcyjno-manipulacyjne
To aktywności, w których dzieci tworzą, modyfikują i eksperymentują z różnymi materiałami i przedmiotami, rozwijając jednocześnie swoje zdolności manualne. Te zabawy pomagają dzieciom rozwijać kreatywność, logiczne myślenie i umiejętności problemowe, jednocześnie bawiąc się i ucząc się poprzez interakcję z otoczeniem.
Sensoplastyka dla smyka
Brudzenie, które uaktywnia wszystkie możliwe zmysły, jest bardzo znaczące dla rozwoju mózgu w pierwszych latach. Zajęcia mają na celu rozwój osobowości dzieci, samodzielności, świadomości własnego ciała oraz przestrzeni, a także usprawnienie manualne.
Rytmika
Rytmika to zajęcia, które poprzez dźwięk i ruch usprawniają koordynację, kształtują wrażliwość, oswajają z wystąpieniami publicznymi. To fizyczne doświadczanie muzyki za pośrednictwem wszystkich zmysłów. Dzieci uczą się rytmu i tempa, wpływu bodźców dźwiękowych, śpiewu, gry na instrumentach, łączenia dźwięku z ruchem.
Warsztaty kreatywne
Stymulują rozwijanie wyobraźni i zdolności twórczych najmłodszych, zachęcając do eksperymentowania z różnymi materiałami i technikami artystycznymi. Podczas tych warsztatów dzieci mają okazję do wyrażania siebie poprzez sztukę i zabawę, co wspiera ich rozwój emocjonalny, społeczny i poznawczy.
Zabawy badawcze
Aktywności, podczas których dzieci eksperymentują, zadają pytania i odkrywają otaczający je świat poprzez sensoryczne doświadczenia. Te zabawy rozwijają ciekawość, umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie, pozwalając dzieciom na odkrywanie i zrozumienie różnych zjawisk i procesów.
Słowa w akcji – zabawy logopedyczne
Mówienie to bardzo trudne zadanie! Zwłaszcza, gdy dopiero uczymy się, w jaki sposób komunikować się ze światem zewnętrznym za pomocą słów. Dzieci posługują się planszami i obrazki, aktywnie nimi operując, uczą się nazywać, rozpoznawać i wykorzystywać poznawane elementy językowe w działaniu.
Zabawy sportowe
Ćwiczenia pozwalają rozwijać koordynację ruchową, orientację w schemacie własnego ciała, świadomość przestrzeni i odległości. Zabawy sportowe wnoszą wiele radości i rozwijają umiejętność pozytywnej rywalizacji.
Mały ogrodnik
Zajęcia mają edukować najmłodszych w zakresie działań ogrodniczych, wzbudzić zaciekawianie światem roślin oraz przybliżyć zagadnienia związane z procesem wzrostu, pielęgnacji oraz ochroną środowiska. Dzięki systematycznej pracy w ogrodzie dzieci nauczą się planowania, przewidywania oraz co najważniejsze odpowiedzialności i szacunku do pracy własnej i innych.