Niepubliczny Żłobek i Przedszkole MegaMocni Borkowo to nasze wyjątkowe miejsce na południe od Gdańska. Budynek placówki został zaprojektowany tak, by sprostać potrzebom naszych najmłodszych. Żywa kolorystyka przestronnych wnętrz zaprasza dzieci do spędzenia w nich czasu. Atutem placówki jest duży ogrodzony teren zielony z nowoczesnym i bezpiecznym placem zabaw. Słowem – mamy miejsce do zabawy!
Nasza placówka to nowoczesny obiekt zlokalizowany w samodzielnym budynku w Borkowie, w gminie Pruszcz Gdański. Dojazd od strony Obwodnicy Trójmiasta i węzła Gdańsk Południe zajmuje 10 minut. Natomiast z traktu św. Wojciecha dojazd trwa 5 minut. Nasz żłobek i przedszkole to idealne miejsce nie tylko dla mieszkańców Borkowa, ale także Kowali, Jankowa Gdańskiego oraz gdańskiej dzielnicy Łostowice.
Gdzie nas znajdziesz?
Adres: Lawendowa 1
80-180 Borkowo
Telefon: +48 506 562 053
E-mail: borkowo@megamocni.edu.pl
Godziny otwarcia: 6:00 – 17:30
Jak do nas dojechać?
Auto: Ogólnodostępny parking w pobliżu obiektu
DYREKTOR

Karolina Szamlewska-Karsznia
Dyrektor Żłobka i Przedszkola MegaMocni Borkowo
Przeczytaj więcej
Ukończyła pedagogikę ze specjalizacjami: Wczesna edukacja z terapią pedagogiczną oraz Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Ma na koncie wiele kursów oraz szkoleń, m.in. dyplomowany kurs metody dobrego startu i dwustopniowy kurs diagnozy i terapii ręki. Jest także certyfikowanym trenerem treningu umiejętności społecznych I i II stopnia. Niezwykle ważne jej dla niej ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji. Na swojej ścieżce zawodowej była animatorem dziecięcym, nauczycielem oraz dyrektorem przedszkola i żłobka. Przez rok pracowała także jako wicedyrektor szkoły. Oprócz tego jest wykładowcą Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej.
W pracy ceni przestrzeń na nowe doświadczenia, szczerość oraz profesjonalizm. Zawodowo interesuje się zagadnieniem nauczania matematyki najmłodszych, psychologią – zwłaszcza dziecka i prawem oświatowym.

Karolina Szamlewska-Karsznia
Dyrektor Niepublicznego Żłobka i Przedszkola MegaMocni Borkowo
Przeczytaj więcej
Ukończyła pedagogikę ze specjalizacjami: wczesna edukacja z terapią pedagogiczną oraz wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Ma na koncie wiele kursów oraz szkoleń, m.in. dyplomowany kurs metody dobrego startu i dwustopniowy kurs diagnozy i terapii ręki. Jest także certyfikowanym trenerem treningu umiejętności społecznych I i II stopnia. Niezwykle ważne jej dla niej ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji. Na swojej ścieżce zawodowej była animatorem dziecięcym, nauczycielem oraz dyrektorem przedszkola i żłobka. Przez rok pracowała także jako wicedyrektor szkoły. Oprócz tego jest wykładowcą Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej.
W pracy ceni przestrzeń na nowe doświadczenia, szczerość oraz profesjonalizm. Zawodowo interesuje się zagadnieniem nauczania matematyki najmłodszych, psychologią – zwłaszcza dziecka i prawem oświatowym.
INFORMATOR RODZICA
Jesteś ciekawy co żłobkowicze i przedszkolaki robią w ciągu dnia? Czego potrzebuje Twoje dziecko idąc do placówki?
Pobierz informator rodzica, sprawdź plan dnia oraz z czego składa się wyprawka.
WYŻYWIENIE
Posiłki przygotowują kucharze i specjaliści-dietetycy z Gastrohouse Catering. Do sal podajemy je na talerzach. Dbamy o to, żeby jedzenie zawsze było świeże, zrównoważone i dostosowane do potrzeb rozwijającego się malucha.
Na urodzinowe okazje rodzice mogą zamówić torty wykonane z naturalnych i pełnowartościowych produktów.
Oferta: COOLinarne studio, Bez cukrzenia.
MEGAMOCNI BORKOWO
PRZEDSZKOLE
ZAJĘCIA W RAMACH CZESNEGO
Dziecięca matematyka według koncepcji prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej
Dzięki własnym doświadczeniom dziecko tworzy pojęcia matematyczne, rozwija umiejętności. Doświadczanie przyczynia się do rozwoju myślenia dziecka. Głównym celem programu jest natomiast wspomaganie rozwoju umysłowego najmłodszych i odpowiednie przygotowanie ich do podjęcia nauki w szkole. Dzieci realizują obszary tematyczne w ściśle określonej kolejności, codziennie.
Kodowanie na dywanie z robotyką (bierzemy udział w Programie Uczymy Dzieci Programować)
Żyjemy w świecie pełnym kodów, dlatego naukę kodowania można rozpocząć już w wieku przedszkolnym. Istotą jest przecież logiczne myślenie, znajomość podstawowych pojęć matematycznych i zdolność koncentracji. Zajęcia wspierają holistyczny rozwój dziecka, w którym ważne są także kompetencje społeczne. Równolegle obok kodowania prowadzimy zajęcia z Robotami – Photonem i Genibotem.
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
Poznawanie nowych osób, słuchanie innych, rozumienie emocji, zapraszanie do zabawy, dzielenie się, to tylko niektóre sytuacje, z którymi dziecko musi się oswoić. Trening Umiejętności Społecznych uczy właśnie tego, jak radzić sobie w sytuacjach społecznych. Pomaga zdobyć kompetencje, dzięki którym przedszkolaki łatwiej poradzą sobie później np. w szkole.
Język angielski
Wplatamy język angielski w cykl naszych codziennych aktywności. Dodatkowo, trzy razy w tygodniu pracujemy nad językiem z wykwalifikowanym lektorem, aby budować wiedzę i umiejętności lingwistyczne oraz nabywać płynności w komunikacji.
Rytmika
Rytmika to zajęcia, które poprzez dźwięk i ruch usprawniają koordynację, kształtują wrażliwość, oswajają z wystąpieniami publicznymi. To fizyczne doświadczanie muzyki za pośrednictwem wszystkich zmysłów. Dzieci uczą się rytmu i tempa, wpływu bodźców dźwiękowych, śpiewu, gry na instrumentach, łączenia dźwięku z ruchem. To wielopoziomowa nauka i rozwój poprzez świetną zabawę!
Kuchcikowo w oparciu o plan daltoński
Dzieci na zajęciach wcielają się w małych kucharzy i przygotowują własne potrawy, a dzięki temu eksplorują otoczenie. Poznają różne przyrządy kuchenne, naczynia oraz nabywają prawidłowych nawyków żywieniowych. Dzieci uczą się współpracy w grupie, wyrabiają umiejętności potrzebne w życiu codziennym oraz pobudzają zmysły dziecka.
Plan daltoński wspiera prawidłowy rozwój dziecka, wyposaża je w niezbędne kompetencje tj. samodzielność, odpowiedzialność, współpraca oraz refleksja, które stanowią filary planu. Kierujemy się w nim ideą poszanowania indywidualności i wolności dziecka, kierując jego uwagę na jego mocne strony osobowości. Dajemy dziecku przestrzeń do samodzielnego określania problemu, szukaniu jego rozwiązania, by na koniec mogło ocenić jego skuteczność.
Eksperymenty
Dzieci mają możliwość obcowania z chemią, fizyką i biologią. Mają możliwość przekonać się, że za wszelkimi niezwykłymi zdarzeniami z codziennego życia stoją prawa nauki. Eksperymentowanie rozbudza ciekawość, kształtuje krytyczne myślenie, umiejętność weryfikowania i wyciągania wniosków.
Sensoplastyka
Na zajęciach z sensoplastyki dzieci doświadczają świata poprzez smak, zapach, dotyk, wzrok, słuch i węch. Wykorzystując naturalne i bezpieczne składniki oraz doskonałą zabawę, stymulujemy ich neurony do pracy. Wszystko po to, aby rozbudzać kreatywność, budzić ciekawość, ćwiczyć wrażliwość i poznawać świat.
Zajęcia plastyczno-recyklingowe
Zajęcia koncentrują się na tym, aby wykorzystywać niepotrzebne już materiały do tworzenia nowych przedmiotów i rozwiązań, dbając przy tym o otaczające nas środowisko. Jest to doskonałe połączenie treningu kreatywności, poczucia estetyki i motoryki małej.
Gimnastyka ogólnorozwojowa
Gimnastyka to ćwiczenia wszystkich partii ciała, a przy tym świetna zabawa, która wpływa nie tylko na wzmocnienie siły mięśni maluchów, ale także pomaga w budowaniu ich koordynacji ruchowej i kontroli nad własnym ciałem. Przede wszystkim są to jednak zajęcia, które kształtują zdrowe nawyki aktywnego spędzania czasu.
Dogoterapia
Kontakt z psem, poznanie jego potrzeb, są dla dzieci bardzo wartościowe. Wzmacniają empatię względem zwierząt, są okazją do relaksacji, wyciszenia, a także znakomitą motywacją do poszerzania słownika czynnego, kształtowania umiejętności narracyjnych, okazywania i nazywania emocji. Obecność psa na zajęciach wyzwala w dzieciach spontaniczną radość i otwartość względem otoczenia.






Dziecięca matematyka według koncepcji prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej
Dzięki własnym doświadczeniom dziecko tworzy pojęcia matematyczne, rozwija umiejętności. Doświadczanie przyczynia się do rozwoju myślenia dziecka. Głównym celem programu jest natomiast wspomaganie rozwoju umysłowego najmłodszych i odpowiednie przygotowanie ich do podjęcia nauki w szkole. Dzieci realizują obszary tematyczne w ściśle określonej kolejności, codziennie.
Kodowanie na dywanie z robotyką (bierzemy udział w Programie Uczymy Dzieci Programować)
Żyjemy w świecie pełnym kodów, dlatego naukę kodowania można rozpocząć już w wieku przedszkolnym. Istotą jest przecież logiczne myślenie, znajomość podstawowych pojęć matematycznych i zdolność koncentracji. Zajęcia wspierają holistyczny rozwój dziecka, w którym ważne są także kompetencje społeczne. Równolegle obok kodowania prowadzimy zajęcia z Robotami – Photonem i Genibotem.
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
Poznawanie nowych osób, słuchanie innych, rozumienie emocji, zapraszanie do zabawy, dzielenie się, to tylko niektóre sytuacje, z którymi dziecko musi się oswoić. Trening Umiejętności Społecznych uczy właśnie tego, jak radzić sobie w sytuacjach społecznych. Pomaga zdobyć kompetencje, dzięki którym przedszkolaki łatwiej poradzą sobie później np. w szkole.
Język angielski
Wplatamy język angielski w cykl naszych codziennych aktywności. Dodatkowo, trzy razy w tygodniu pracujemy nad językiem z wykwalifikowanym lektorem, aby budować wiedzę i umiejętności lingwistyczne oraz nabywać płynności w komunikacji.
Rytmika
Rytmika to zajęcia, które poprzez dźwięk i ruch usprawniają koordynację, kształtują wrażliwość, oswajają z wystąpieniami publicznymi. To fizyczne doświadczanie muzyki za pośrednictwem wszystkich zmysłów. Dzieci uczą się rytmu i tempa, wpływu bodźców dźwiękowych, śpiewu, gry na instrumentach, łączenia dźwięku z ruchem. To wielopoziomowa nauka i rozwój poprzez świetną zabawę!
Kuchcikowo w oparciu o plan daltoński
Dzieci na zajęciach wcielają się w małych kucharzy i przygotowują własne potrawy, a dzięki temu eksplorują otoczenie. Poznają różne przyrządy kuchenne, naczynia oraz nabywają prawidłowych nawyków żywieniowych. Dzieci uczą się współpracy w grupie, wyrabiają umiejętności potrzebne w życiu codziennym oraz pobudzają zmysły dziecka.
Plan daltoński wspiera prawidłowy rozwój dziecka, wyposaża je w niezbędne kompetencje tj. samodzielność, odpowiedzialność, współpraca oraz refleksja, które stanowią filary planu. Kierujemy się w nim ideą poszanowania indywidualności i wolności dziecka, kierując jego uwagę na jego mocne strony osobowości. Dajemy dziecku przestrzeń do samodzielnego określania problemu, szukaniu jego rozwiązania, by na koniec mogło ocenić jego skuteczność.
Eksperymenty
Dzieci mają możliwość obcowania z chemią, fizyką i biologią. Mają możliwość przekonać się, że za wszelkimi niezwykłymi zdarzeniami z codziennego życia stoją prawa nauki. Eksperymentowanie rozbudza ciekawość, kształtuje krytyczne myślenie, umiejętność weryfikowania i wyciągania wniosków.
Sensoplastyka
Na zajęciach z sensoplastyki dzieci doświadczają świata poprzez smak, zapach, dotyk, wzrok, słuch i węch. Wykorzystując naturalne i bezpieczne składniki oraz doskonałą zabawę, stymulujemy ich neurony do pracy. Wszystko po to, aby rozbudzać kreatywność, budzić ciekawość, ćwiczyć wrażliwość i poznawać świat.
Zajęcia plastyczno-recyklingowe
Zajęcia koncentrują się na tym, aby wykorzystywać niepotrzebne już materiały do tworzenia nowych przedmiotów i rozwiązań, dbając przy tym o otaczające nas środowisko. Jest to doskonałe połączenie treningu kreatywności, poczucia estetyki i motoryki małej.
Gimnastyka ogólnorozwojowa
Gimnastyka to ćwiczenia wszystkich partii ciała, a przy tym świetna zabawa, która wpływa nie tylko na wzmocnienie siły mięśni maluchów, ale także pomaga w budowaniu ich koordynacji ruchowej i kontroli nad własnym ciałem. Przede wszystkim są to jednak zajęcia, które kształtują zdrowe nawyki aktywnego spędzania czasu.
Dogoterapia
Kontakt z psem, poznanie jego potrzeb, są dla dzieci bardzo wartościowe. Wzmacniają empatię względem zwierząt, są okazją do relaksacji, wyciszenia, a także znakomitą motywacją do poszerzania słownika czynnego, kształtowania umiejętności narracyjnych, okazywania i nazywania emocji. Obecność psa na zajęciach wyzwala w dzieciach spontaniczną radość i otwartość względem otoczenia.

ZAJĘCIA DODATKOWE
Zajęcia sportowe z elementami piłki nożnej
Gry i zabawy ruchowe mają za zadanie polepszyć ogólny stan zdrowia, ale przede wszystkim wyrobić nawyk aktywności fizycznej. Gra w piłkę angażuje wiele grup mięśniowych, wzmacnia i uelastycznia ciało. Ćwiczenia poprawiają kondycję, zwinność i wytrzymałość. Uczy współpracy w grupie i doskonale rozładowuje napięcie mięśniowe.
Zajęcia taneczne
Na zajęciach tańca trenujemy koordynację ruchową, kontrolę nad ciałem i łączenie ruchu z muzyką. To wielopoziomowe ćwiczenia angażujące jednocześnie różne obszary mózgu. Oprócz tego, ćwiczymy swoją wytrwałość i uwalniamy emocje. Dajemy się ponieść kołysaniu muzyki.
Balet
Zajęcia baletowe dla najmłodszych obejmują naukę podstaw tańca klasycznego, podstawowe ćwiczenia wpływające na równowagę, postawę, zgrabną sylwetkę i wzmocnienie ciała. Taniec klasyczny rozwija koordynację ruchową, uczy płynności ruchów, zręczności, wdzięku, wpływa na poprawę koncentracji, samodyscypliny oraz zachęca do inwencji twórczej.
Judo
Oprócz nauki technik judo czy sztuki miękkiego padania, dzieci uczestniczą w ćwiczeniach ogólnorozwojowych i korekcyjnych. Zabawa i gra włączona do procesu treningowego jest jedną z podstawowych metod rozwijania i doskonalenia cech charakteru.
Taekwondo
Teakwondo dla dzieci prowadzone jest w formie zabawy, jednak ważna jest także zdrowa dyscyplina. Dlatego podczas treningów wymaga się przestrzegania zasad DOGANG. Zajęcia kształtują nie tylko osobowość, ale także całe ciało. Ćwiczenia rozwijają i doskonalą poszczególne cechy motoryczne takie jak gibkość, szybkość, wytrzymałość, koordynację wzrokowo-ruchową i siłę.
Majsterkowanie
Na zajęciach z majsterkowania dzieci tworzą własne zabawki i przedmioty codziennego użytku korzystając z prawdziwych narzędzi. Zajęcia pomagają w rozwoju wyobraźni przestrzennej i trenują sprawność motoryczną dziecka. Warsztaty majsterkowania budują pewność siebie, wiarę we własne możliwości.
Robotyka z Akademią Tukana
Nauka kodowania rozwija takie kompetencje jak: logiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów czy umiejętność pracy zespołowej. Ciekawe formy pracy oraz atrakcyjne pomoce dydaktyczne w postaci robotów – Ozobotów – sprawią, że nauka będzie dla dzieci zabawą.
Przedszkoliada
Gry i zabawy ruchowe mają za zadanie polepszyć ogólny stan zdrowia, ale przede wszystkim wyrobić nawyk aktywności fizycznej. Dzieci przygotowują się mentalnie do współpracy w grupie, zdrowej rywalizacji, umiejętności pogodzenia się z przegraną.
Terapia logopedyczna
Nauka prawidłowego używania języka i całego aparatu mowy to proces wymagający czasu. Jest czymś całkowicie naturalnym, że czasem w tych zmaganiach potrzebne są dodatkowe, wesołe i angażujące ćwiczenia. Zwłaszcza z ulubionym, doświadczonym i radosnym logopedą! Wszystko po to, aby wszelkie trudności przekuć w osiągnięcia i pomóc maluchowi w usprawnieniu jego umiejętności mowy, komunikacji i rozumienia.
Zajęcia sportowe z elementami piłki nożnej
Gry i zabawy ruchowe mają za zadanie polepszyć ogólny stan zdrowia, ale przede wszystkim wyrobić nawyk aktywności fizycznej. Gra w piłkę angażuje wiele grup mięśniowych, wzmacnia i uelastycznia ciało. Ćwiczenia poprawiają kondycję, zwinność i wytrzymałość. Uczy współpracy w grupie i doskonale rozładowuje napięcie mięśniowe.
Zajęcia taneczne
Na zajęciach tańca trenujemy koordynację ruchową, kontrolę nad ciałem i łączenie ruchu z muzyką. To wielopoziomowe ćwiczenia angażujące jednocześnie różne obszary mózgu. Oprócz tego, ćwiczymy swoją wytrwałość i uwalniamy emocje. Dajemy się ponieść kołysaniu muzyki.
Balet
Zajęcia baletowe dla najmłodszych obejmują naukę podstaw tańca klasycznego, podstawowe ćwiczenia wpływające na równowagę, postawę, zgrabną sylwetkę i wzmocnienie ciała. Taniec klasyczny rozwija koordynację ruchową, uczy płynności ruchów, zręczności, wdzięku, wpływa na poprawę koncentracji, samodyscypliny oraz zachęca do inwencji twórczej.
Judo
Oprócz nauki technik judo czy sztuki miękkiego padania, dzieci uczestniczą w ćwiczeniach ogólnorozwojowych i korekcyjnych. Zabawa i gra włączona do procesu treningowego jest jedną z podstawowych metod rozwijania i doskonalenia cech charakteru.
Taekwondo
Teakwondo dla dzieci prowadzone jest w formie zabawy, jednak ważna jest także zdrowa dyscyplina. Dlatego podczas treningów wymaga się przestrzegania zasad DOGANG. Zajęcia kształtują nie tylko osobowość, ale także całe ciało. Ćwiczenia rozwijają i doskonalą poszczególne cechy motoryczne takie jak gibkość, szybkość, wytrzymałość, koordynację wzrokowo-ruchową i siłę.
Majsterkowanie
Na zajęciach z majsterkowania dzieci tworzą własne zabawki i przedmioty codziennego użytku korzystając z prawdziwych narzędzi. Zajęcia pomagają w rozwoju wyobraźni przestrzennej i trenują sprawność motoryczną dziecka. Warsztaty majsterkowania budują pewność siebie, wiarę we własne możliwości.
Robotyka z Akademią Tukana
Nauka kodowania rozwija takie kompetencje jak: logiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów czy umiejętność pracy zespołowej. Ciekawe formy pracy oraz atrakcyjne pomoce dydaktyczne w postaci robotów – Ozobotów – sprawią, że nauka będzie dla dzieci zabawą.
Przedszkoliada
Gry i zabawy ruchowe mają za zadanie polepszyć ogólny stan zdrowia, ale przede wszystkim wyrobić nawyk aktywności fizycznej. Dzieci przygotowują się mentalnie do współpracy w grupie, zdrowej rywalizacji, umiejętności pogodzenia się z przegraną.
Terapia logopedyczna
Nauka prawidłowego używania języka i całego aparatu mowy to proces wymagający czasu. Jest czymś całkowicie naturalnym, że czasem w tych zmaganiach potrzebne są dodatkowe, wesołe i angażujące ćwiczenia. Zwłaszcza z ulubionym, doświadczonym i radosnym logopedą! Wszystko po to, aby wszelkie trudności przekuć w osiągnięcia i pomóc maluchowi w usprawnieniu jego umiejętności mowy, komunikacji i rozumienia.




MEGAMOCNI BORKOWO
ŻŁOBEK
ZAJĘCIA W RAMACH CZESNEGO



Program ma na celu wprowadzanie dziecka w świat języka angielskiego równolegle do języka polskiego, a z pomocą przychodzą maskotki Baby Beetles. Oprócz nabywania umiejętności językowych można zaobserwować u dzieci poprawę koncentracji, lepszą podzielność uwagi, pogłębienie wrażliwości kulturowej i społecznej.
Sensoplastyka dla smyka
Brudzenie, które uaktywnia wszystkie możliwe zmysły, jest bardzo znaczące dla rozwoju mózgu w pierwszych latach. Zajęcia mają na celu rozwój osobowości dzieci, samodzielności, świadomości własnego ciała oraz przestrzeni, a także usprawnienie manualne. Jedyne czego potrzebujemy, aby wziąć udział w zajęciach, to ubrań na zmianę.
Kuchcikowo w oparciu o plan daltoński
Dzieci na zajęciach wcielają się w małych kucharzy i przygotowują własne potrawy, a dzięki temu eksplorują otoczenie. Poznają różne przyrządy kuchenne, naczynia oraz nabywają prawidłowych nawyków żywieniowych. Dzieci uczą się współpracy w grupie, wyrabiają umiejętności potrzebne w życiu codziennym oraz pobudzają zmysły dziecka.
Plan daltoński wspiera prawidłowy rozwój dziecka, wyposaża je w niezbędne kompetencje tj. samodzielność, odpowiedzialność, współpraca oraz refleksja, które stanowią filary planu. Kierujemy się w nim ideą poszanowania indywidualności i wolności dziecka, kierując jego uwagę na jego mocne strony osobowości. Dajemy dziecku przestrzeń do samodzielnego określania problemu, szukaniu jego rozwiązania, by na koniec mogło ocenić jego skuteczność.
Zabawy taneczno–muzyczne
To zajęcia, które poprzez dźwięk i ruch usprawniają koordynację, kształtują wrażliwość, oswajają z wystąpieniami publicznymi. To fizyczne doświadczanie muzyki za pośrednictwem wszystkich zmysłów. Dzieci uczą się rytmu i tempa, wpływu bodźców dźwiękowych, śpiewu, gry na instrumentach, łączenia dźwięku z ruchem. To wielopoziomowa nauka i rozwój poprzez świetną zabawę!
Gimnastyka ogólnorozwojowa
Gimnastyka to ćwiczenia wszystkich partii ciała, a przy tym świetna zabawa, która wpływa nie tylko na wzmocnienie siły mięśni maluchów, ale także pomaga w budowaniu ich koordynacji ruchowej i kontroli nad własnym ciałem. Przede wszystkim są to jednak zajęcia, które kształtują zdrowe nawyki aktywnego spędzania czasu – tak ważne w dobie urządzeń elektronicznych i rozpraszaczy, które trzymają nas długie godziny w pozycji siedzącej.
Zabawy paluszkowe
Zabawy paluszkowe to połączenie treningu dłoni i palców oraz wierszy, rymowanek i piosenek. To choreografia dla słów. Pogłębiają zdolności koncentracji, uczą budowania zadań, usprawniają umiejętności komunikacyjne dziecka, usprawniają motorykę małą. To najlepszy z możliwych wstęp do nauki pisania, a przy tym świetna zabawa, którą można powtarzać w domu z rodzicami i rodzeństwem.
Dogoterapia
Kontakt z psem, poznanie jego potrzeb, są dla dzieci bardzo wartościowe. Wzmacniają empatię względem zwierząt, są okazją do relaksacji, wyciszenia, a także znakomitą motywacją do poszerzania słownika czynnego, kształtowania umiejętności narracyjnych, okazywania i nazywania emocji. Obecność psa na zajęciach wyzwala w dzieciach spontaniczną radość i otwartość względem otoczenia.
Program ma na celu wprowadzanie dziecka w świat języka angielskiego równolegle do języka polskiego, a z pomocą przychodzą maskotki Baby Beetles. Oprócz nabywania umiejętności językowych można zaobserwować u dzieci poprawę koncentracji, lepszą podzielność uwagi, pogłębienie wrażliwości kulturowej i społecznej.
Sensoplastyka dla smyka
Brudzenie, które uaktywnia wszystkie możliwe zmysły, jest bardzo znaczące dla rozwoju mózgu w pierwszych latach. Zajęcia mają na celu rozwój osobowości dzieci, samodzielności, świadomości własnego ciała oraz przestrzeni, a także usprawnienie manualne. Jedyne czego potrzebujemy, aby wziąć udział w zajęciach, to ubrań na zmianę.
Kuchcikowo w oparciu o plan daltoński
Dzieci na zajęciach wcielają się w małych kucharzy i przygotowują własne potrawy, a dzięki temu eksplorują otoczenie. Poznają różne przyrządy kuchenne, naczynia oraz nabywają prawidłowych nawyków żywieniowych. Dzieci uczą się współpracy w grupie, wyrabiają umiejętności potrzebne w życiu codziennym oraz pobudzają zmysły dziecka.
Plan daltoński wspiera prawidłowy rozwój dziecka, wyposaża je w niezbędne kompetencje tj. samodzielność, odpowiedzialność, współpraca oraz refleksja, które stanowią filary planu. Kierujemy się w nim ideą poszanowania indywidualności i wolności dziecka, kierując jego uwagę na jego mocne strony osobowości. Dajemy dziecku przestrzeń do samodzielnego określania problemu, szukaniu jego rozwiązania, by na koniec mogło ocenić jego skuteczność.
Zabawy taneczno–muzyczne
To zajęcia, które poprzez dźwięk i ruch usprawniają koordynację, kształtują wrażliwość, oswajają z wystąpieniami publicznymi. To fizyczne doświadczanie muzyki za pośrednictwem wszystkich zmysłów. Dzieci uczą się rytmu i tempa, wpływu bodźców dźwiękowych, śpiewu, gry na instrumentach, łączenia dźwięku z ruchem. To wielopoziomowa nauka i rozwój poprzez świetną zabawę!
Gimnastyka ogólnorozwojowa
Gimnastyka to ćwiczenia wszystkich partii ciała, a przy tym świetna zabawa, która wpływa nie tylko na wzmocnienie siły mięśni maluchów, ale także pomaga w budowaniu ich koordynacji ruchowej i kontroli nad własnym ciałem. Przede wszystkim są to jednak zajęcia, które kształtują zdrowe nawyki aktywnego spędzania czasu – tak ważne w dobie urządzeń elektronicznych i rozpraszaczy, które trzymają nas długie godziny w pozycji siedzącej.
Zabawy paluszkowe
Zabawy paluszkowe to połączenie treningu dłoni i palców oraz wierszy, rymowanek i piosenek. To choreografia dla słów. Pogłębiają zdolności koncentracji, uczą budowania zadań, usprawniają umiejętności komunikacyjne dziecka, usprawniają motorykę małą. To najlepszy z możliwych wstęp do nauki pisania, a przy tym świetna zabawa, którą można powtarzać w domu z rodzicami i rodzeństwem.
Dogoterapia
Kontakt z psem, poznanie jego potrzeb, są dla dzieci bardzo wartościowe. Wzmacniają empatię względem zwierząt, są okazją do relaksacji, wyciszenia, a także znakomitą motywacją do poszerzania słownika czynnego, kształtowania umiejętności narracyjnych, okazywania i nazywania emocji. Obecność psa na zajęciach wyzwala w dzieciach spontaniczną radość i otwartość względem otoczenia.
