Zajęcia w czesnym
Zabawy fundaMentalne
Ich celem jest stymulacja wielokierunkowego rozwoju, rozwijanie inteligencji i wrodzonych zdolności poprzez udział w prostych, urozmaiconych i dobrze zaplanowanych zabawach. Uczestnictwo zapewnia maluchom nie tylko przyjemne przeżycia, ale też uczy sposobów poznawania świata, radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami, a przede wszystkim pozwala poznać smak sukcesu.
Program Powszechnej Dwujęzyczności
Program ma na celu wprowadzanie dziecka w świat języka angielskiego równolegle do języka polskiego, a z pomocą przychodzą maskotki Baby Beetles. Oprócz nabywania umiejętności językowych można zaobserwować u dzieci poprawę koncentracji, lepszą podzielność uwagi, pogłębienie wrażliwości kulturowej i społecznej.
Rytmika
Edukacja muzyczna rozwija wrażliwość estetyczną i poczucie rytmu, kształtuje koordynację ruchową i korzystnie oddziałuje na pracę narządów wewnętrznych czy układu nerwowego. Ruch przy muzyce, śpiew czy gra na instrumentach sprawiają dzieciom mnóstwo radości i zapewniają wszechstronny rozwój.
Dogoterapia
Kontakt z psem, poznanie jego potrzeb, są dla dzieci bardzo wartościowe. Wzmacniają empatię względem zwierząt, są okazją do relaksacji, wyciszenia, a także znakomitą motywacją do poszerzania słownika czynnego, kształtowania umiejętności narracyjnych, okazywania i nazywania emocji. Obecność psa na zajęciach wyzwala w dzieciach spontaniczną radość i otwartość względem otoczenia.
Zabawy ruchowe
To dodatkowa porcja aktywności fizycznej i intelektualnej, w której najważniejszymi bodźcami są ruch, dźwięk i możliwość zabawy z rówieśnikami. Wykorzystujemy lekkie ćwiczenia, po
Gimnastyka paluszkowa
Zabawy paluszkowe to połączenie treningu dłoni i palców oraz wierszy, rymowanek i piosenek. To choreografia dla słów. Pogłębiają zdolności koncentracji, uczą budowania zadań, usprawniają umiejętności komunikacyjne dziecka, usprawniają motorykę małą.
Sensoryczne eksperymenty
Brudzenie, które uaktywnia wszystkie możliwe zmysły, jest bardzo znaczące dla rozwoju mózgu w pierwszych latach. Zajęcia mają na celu rozwój osobowości dzieci, samodzielności, świadomości własnego ciała oraz przestrzeni, a także usprawnienie manualne.