EN
RU
EN
RU

MegaMocni Strzyża

MegaMocni Strzyża

0
pracowników
0
m2 do nauki i zabawy
0
sale dla dzieci
0
m2 do nauki i zabawy
0
pracowników
0
sal dla dzieci
Kameralne i przytulne – to dwa słowa idealnie oddające charakter MegaMocni Strzyża. Sale wypełnione są światłem, docierającym do środka dużymi oknami, które pozwalają maluchom obserwować zewnętrzne życie miasta. Dzięki bliskości skwerów i obiektów użyteczności publicznej, podczas spacerów zapoznajemy maluchy z codziennością miejskiego życia, a pobliski las to dla nich doskonała okazja do zapoznania z „dziką” przyrodą.
Kameralne i przytulne – to dwa słowa idealnie oddające charakter MegaMocni Strzyża. Sale wypełnione są światłem, docierającym do środka dużymi oknami, które pozwalają maluchom obserwować zewnętrzne życie miasta. Dzięki bliskości skwerów i obiektów użyteczności publicznej, podczas spacerów zapoznajemy maluchy z codziennością miejskiego życia, a pobliski las to dla nich doskonała okazja do zapoznania z „dziką” przyrodą.

Niepubliczny Żłobek i Przedszkole MegaMocni Strzyża zlokalizowany jest w spokojnej, zielonej dzielnicy Strzyża. To obiekt doskonale skomunikowany z Wrzeszczem i Oliwą. Znajduje się w odległości 1 km od stacji PKM Strzyża. Bliskość sklepów i lokali usługowych ułatwia organizację codziennych sprawunków, w drodze powrotnej z przedszkola. To miejsce blisko głównych części miasta z dobrym dojazdem do rosnącego centrum korporacyjnego w Oliwie oraz osiedla Garnizon.

Gdzie nas znajdziesz?

Adres: ul. Chrzanowskiego 38a
80-278 Gdańsk
Telefon: +48 512 035 708
E-mail:
strzyza@megamocni.edu.pl

Godziny otwarcia: 6:30 – 17:30

Jak do nas dojechać?
Tramwaj: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 12 do Przystanku Zamenhofa (do przystanku 400 m)
Autobus: 149 do Przystanku Reymonta lub Mjr. Hubala (obiekt zlokalizowany w podobnej odległości ok. 270 m pomiędzy tymi przystankami)
PKM: do przystanku Strzyża (w odległości 1km)
Auto: Parkowanie możliwe od ulicy Sygietyńskiego oraz Rolnej

Niepubliczny Żłobek i Przedszkole MegaMocni Strzyża zlokalizowany jest w spokojnej, zielonej dzielnicy Strzyża. To obiekt doskonale skomunikowany z Wrzeszczem i Oliwą. Znajduje się w odległości 1 km od stacji PKM Strzyża. Bliskość sklepów i lokali usługowych ułatwia organizację codziennych sprawunków, w drodze powrotnej z przedszkola. To miejsce blisko głównych części miasta z dobrym dojazdem do rosnącego centrum korporacyjnego w Oliwie oraz osiedla Garnizon.

Gdzie nas znajdziesz?

Adres: ul. Chrzanowskiego 38a
80-278 Gdańsk
Telefon: +48 512 035 708
E-mail:
strzyza@megamocni.edu.pl

Godziny otwarcia: 6:30 – 17:30

Jak do nas dojechać?
Tramwaj: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 12 do Przystanku Zamenhofa (do przystanku 400 m)
Autobus: 149 do Przystanku Reymonta lub Mjr. Hubala (obiekt zlokalizowany w podobnej odległości ok. 270 m pomiędzy tymi przystankami)
PKM: do przystanku Strzyża (w odległości 1km)
Auto: Parkowanie możliwe od ulicy Sygietyńskiego oraz Rolnej

DYREKTOR

Marcin Juś
Dyrektor Żłobka i Przedszkola MegaMocni Strzyża

Przeczytaj więcej

Ukończył AWF w Poznaniu, gdzie zdobył tytuł magistra Wychowania Fizycznego o specjalności nauczycielskiej. Kilka lat później ukończył Studia Podyplomowe w Zarządzaniu Oświatą na Wyższej Szkole Zarządzania w Gdańsku. Na koncie ma także Studia Podyplomowe z Gimnastyki Korekcyjno-Kompensacyjnej. W swojej karierze zawodowej zajmował stanowisko Dyrektora w Szkole Podstawowej nr 2, w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowym Stawie oraz Niepublicznym Sportowym Zespole Szkolno-Przedszkolnym Olimpijczyk w Gdańsku. W latach 2017-2018 był Wizytatorem w Kuratorium Oświaty w Gdańsku. Od 2018 roku związany jest z MegaMocnymi – gdzie sprawuje funkcję Dyrektora Operacyjnego i Pedagogicznego w placówkach na Suchaninie i na Strzyży.

To mężczyzna, który do problemów podchodzi zadaniowo, ze spokojem i otwartym umysłem. Jest konkretny, dobrze zorganizowany, a przy tym spokojny i rodzinny. Jest mistrzem komunikacji, przez co konflikt z nim jest praktycznie niemożliwy. Wytrwały w działaniu, zawsze znajduje drogę do osiągnięcia założonego celu.

Joanna Wiśniewska
Zastępca Dyrektora Żłobka i Przedszkola MegaMocni Strzyża

Przeczytaj więcej

Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku filologia polska. Ukończyła także studia podyplomowe z pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Aktualnie poszerza swoje kwalifikacje na studiach podyplomowych z zarządzania oświatą oraz studiach magisterskich z pedagogiki rewalidacyjnej z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka. Swoją przygodę z nauczaniem rozpoczęła w 2017, pracując w polskiej szkole w Belgii, by później w 2019 roku rozpocząć pracę jako nauczyciel wychowawca w przedszkolu w Gdańsku. Do MegaMocnych dołączyła w czerwcu.

Kocha seriale, dobre jedzenie oraz swojego psa. Lubi aktywny tryb życia, góry, rower oraz długie piesze wycieczki. Jest osobą konkretną, dobrze zorganizowaną, a przy tym zawsze wesołą i pogodną. Nie lubi się nudzić, dlatego każdą okazję wykorzystuje do tego, aby się rozwijać. Zdolności przywódcze i umiejętność pracy w zespole sprawiają, że na nowym stanowisku czuje się jak ryba w wodzie.

DYREKTOR

Marcin Juś
Dyrektor Żłobka i Przedszkola MegaMocni Strzyża

Przeczytaj więcej

Ukończył AWF w Poznaniu, gdzie zdobył tytuł magistra Wychowania Fizycznego o specjalności nauczycielskiej. Kilka lat później ukończył Studia Podyplomowe w Zarządzaniu Oświatą na Wyższej Szkole Zarządzania w Gdańsku. Na koncie ma także Studia Podyplomowe z Gimnastyki Korekcyjno-Kompensacyjnej. W swojej karierze zawodowej zajmował stanowisko Dyrektora w Szkole Podstawowej nr 2, w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowym Stawie oraz Niepublicznym Sportowym Zespole Szkolno-Przedszkolnym Olimpijczyk w Gdańsku. W latach 2017-2018 był Wizytatorem w Kuratorium Oświaty w Gdańsku. Od 2018 roku związany jest z MegaMocnymi – gdzie sprawuje funkcję Dyrektora Operacyjnego i Pedagogicznego w placówkach na Suchaninie i na Strzyży.

To mężczyzna, który do problemów podchodzi zadaniowo, ze spokojem i otwartym umysłem. Jest konkretny, dobrze zorganizowany, a przy tym spokojny i rodzinny. Jest mistrzem komunikacji, przez co konflikt z nim jest praktycznie niemożliwy. Wytrwały w działaniu, zawsze znajduje drogę do osiągnięcia założonego celu.

Joanna Wiśniewska
Zastępca Dyrektora Żłobka i Przedszkola MegaMocni Strzyża

Przeczytaj więcej

Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku filologia polska. Ukończyła także studia podyplomowe z pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Aktualnie poszerza swoje kwalifikacje na studiach podyplomowych z zarządzania oświatą oraz studiach magisterskich z pedagogiki rewalidacyjnej z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka. Swoją przygodę z nauczaniem rozpoczęła w 2017, pracując w polskiej szkole w Belgii, by później w 2019 roku rozpocząć pracę jako nauczyciel wychowawca w przedszkolu w Gdańsku. Do MegaMocnych dołączyła w czerwcu.

Kocha seriale, dobre jedzenie oraz swojego psa. Lubi aktywny tryb życia, góry, rower oraz długie piesze wycieczki. Jest osobą konkretną, dobrze zorganizowaną, a przy tym zawsze wesołą i pogodną. Nie lubi się nudzić, dlatego każdą okazję wykorzystuje do tego, aby się rozwijać. Zdolności przywódcze i umiejętność pracy w zespole sprawiają, że na nowym stanowisku czuje się jak ryba w wodzie.

WYŻYWIENIE

Posiłki przygotowują kucharze i specjaliści-dietetycy z Gastrohouse Catering. Do sal podajemy je na talerzach. Dbamy o to, żeby jedzenie zawsze było świeże, zrównoważone i dostosowane do potrzeb rozwijającego się malucha.

CO CIĘ INTERESUJE?

PRZEDSZKOLE

ZAJĘCIA W RAMACH CZESNEGO

PRZEDSZKOLE

ZAJĘCIA W RAMACH CZESNEGO

Klucz do uczenia się

To kompleksowy program dostosowany do indywidualnego poziomu rozwoju dziecka, mający na celu przygotowanie go do dalszych etapów edukacji. Oparty jest na wieloletnich badaniach psychologów i obserwacjach rozwoju dzieci w przedszkolu oraz na wczesnym etapie szkolnym. To zmiana podejścia do uczenia się, w którym dzieci zdobywają umiejętność „jak się uczyć”, w odróżnieniu od pamięciowego „czego się uczyć„. Klucz do uczenia spełnia wszystkie wymagania ministerialnej podstawy programowej dla nauczania przedszkolnego. Metody w nim stosowane pozwalają przygotować dziecko do dalszej drogi edukacyjnej w sposób stopniowy i dostosowany do jego potrzeb i rozwoju. A wszystko przy zastosowaniu narzędzi, pomocy dydaktycznych, które wciągają dziecko w angażujące, radosne ćwiczenia i zabawę. 

Klucz do uczenia pozwala wspomagać rozwój w trzech obszarach umiejętności:

  • POZNAWCZYCH (wiedza, kreatywność, rozwój inteligencji wielorakiej);
  • KOMUNIKACYJNYCH (język, mowa ciała, wyrażanie siebie, współpraca z innymi);
  • SAMOREGULACJI (rozpoznawanie i kontrola emocji, kontrola ciała, reagowanie na polecenia i bodźce w sposób świadomy).

Więcej informacji na temat umiejętności rozwijanych w modułach znajdziesz TUTAJ.

Język angielski

To język współczesnego świata, który jest bramą do międzynarodowej komunikacji. W oparciu o prace naukowe wiemy, że im wcześniej mamy kontakt z językiem obcym, tym łatwiej przychodzi nam jego używanie w dorosłym życiu. W MegaMocnych wykorzystujemy tę wiedzę i wplatamy język angielski w cykl naszych codziennych aktywności. Dodatkowo, dwa razy w tygodniu pracujemy nad językiem z wykwalifikowanym lektorem, aby budować wiedzę i umiejętności lingwistyczne oraz nabywać płynności w komunikacji.

Rytmika

Rytmika to zajęcia, które poprzez dźwięk i ruch usprawniają koordynację, kształtują wrażliwość, oswajają z wystąpieniami publicznymi. To fizyczne doświadczanie muzyki za pośrednictwem wszystkich zmysłów. Dzieci uczą się rytmu i tempa, wpływu bodźców dźwiękowych, śpiewu, gry na instrumentach, łączenia dźwięku z ruchem. To wielopoziomowa nauka i rozwój poprzez świetną zabawę!

Profilaktyka logopedyczna

Mówienie to bardzo trudne zadanie! Zwłaszcza, gdy dopiero uczymy się, w jaki sposób komunikować się ze światem zewnętrznym za pomocą słów. Aparat mowy składa się bowiem z wielu elementów, niezależnych mięśni i połączeń nerwowych, które razem stanowią instrument wymagający strojenia i wytrwałych przygotowań. To nie lada wyzwanie! Dzięki ćwiczeniom zaprojektowanym pod kątem angażowania mięśni oddechowych i aparatu mowy poprawna artykulacja nie będzie dla nas żadnym problemem w przyszłości.

Logorytmika

To połączenie zajęć rytmicznych z profilaktyką logopedyczną. Dzięki ćwiczeniom słowno-muzycznym angażujemy sferę słuchową, co ma istotny wpływ na prawidłowy rozwój mowy dziecka. Wykorzystanie rytmiki, angażujących rymowanek i piosenek, poprawia ogólną koordynację i zapamiętywanie. Możecie być pewni, że to świetna zabawa! Nasze dzieci to uwielbiają.

Laboratorium

Raz w miesiącu siedziba MegaMocnych zamienia się w prawdziwe laboratorium naukowe! Nasi podopieczni wcielają się w rolę naukowców, którzy eksperymentują, poszukują i prowadzą doświadczenia, aby lepiej poznać świata i prawa nim rządzące. Dzieci mają możliwość obcowania z chemią, fizyką i biologią. Mają możliwość przekonać się, że za wszelkimi niezwykłymi zdarzeniami z codziennego życia stoją prawa nauki. Eksperymentowanie rozbudza ciekawość, kształtuje krytyczne myślenie, umiejętność weryfikowania i wyciągania wniosków. W Dniu Eksperymentów nikt nie ma szansy się nudzić!

Gimnastyka ogólnorozwojowa

Gimnastyka to ćwiczenia wszystkich partii ciała, a przy tym świetna zabawa, która wpływa nie tylko na wzmocnienie siły mięśni maluchów, ale także pomaga w budowaniu ich koordynacji ruchowej, i kontroli nad własnym ciałem. Przede wszystkim są to jednak zajęcia, które kształtują zdrowe nawyki aktywnego spędzania czasu – tak ważne w dobie urządzeń elektronicznych i rozpraszaczy, które trzymają nas długie godziny w pozycji siedzącej.

Warsztaty plastyczno-recyklingowe

O wartości ekologii i tego, jak ważna jest troska o planetę, na której żyjemy, uczymy się wspólnie od najmłodszych lat. Na naszych warsztatach plastyczno-recyklingowych koncentrujemy się na tym, w jaki sposób wykorzystywać niepotrzebne już materiały do tworzenia nowych przedmiotów i rozwiązań. Pokazujemy jak można tchnąć nowe życie w stare przedmioty, dbając przy tym o otaczające nas środowisko. Jest to doskonałe połączenie treningu kreatywności, poczucia estetyki i motoryki małej.

Warsztaty o emocjach

Radość, złość, strach czy fascynacja to emocje, które musimy nauczyć się rozpoznawać. Na zajęciach dzieci rozwijają wrażliwość emocjonalną, empatię, uczą się akceptować własną emocjonalność i odpowiednio reagować na emocje innych. Dzięki nauce o emocjach lepiej funkcjonują w grupie rówieśniczej.

Warsztaty o tolerancji

Każdy jest ważny i niepowtarzalny, i tego m.in. uczą się dzieci podczas zajęć. Ważne jest, aby na wczesnym etapie rozwoju kształtować wśród dzieci postawy tolerancji, akceptacji, wrażliwości i gotowości służenia pomocą.

Trening Umiejętności Społecznych (TUS)

Poznawanie nowych osób, słuchanie innych, rozumienie emocji, zapraszanie do zabawy, dzielenie się, to tylko niektóre sytuacje, z którymi dziecko musi się oswoić. Trening Umiejętności Społecznych uczy właśnie tego, jak radzić sobie w sytuacjach społecznych. Pomaga zdobyć kompetencje, dzięki którym przedszkolaki łatwiej poradzą sobie później np. w szkole.

Dogoterapia

Kontakt z psem, poznanie jego potrzeb, są dla dzieci bardzo wartościowe. Wzmacniają empatię względem zwierząt, są okazją do relaksacji, wyciszenia, a także znakomitą motywacją do poszerzania słownika czynnego, kształtowania umiejętności narracyjnych, okazywania i nazywania emocji. Obecność psa na zajęciach wyzwala w dzieciach spontaniczną radość i otwartość względem otoczenia.

Kodowanie na dywanie

Żyjemy w świecie pełnym kodów, dlatego naukę kodowania można rozpocząć już w wieku przedszkolnym. Istotą jest przecież logiczne myślenie, znajomość podstawowych pojęć matematycznych i zdolność koncentracji. Zajęcia wspierają holistyczny rozwój dziecka, w którym ważne są także kompetencje społeczne.

Globalne czytanie

Czytanie globalne to czytanie całowyrazowe, polega na fotograficznym, holistycznym odczytywaniu całych słów bez dzielenia ich na sylaby lub litery. W ten sposób dzieci opanowują czytanie analityczno-syntetyczne. Takie czytanie rozwija prawą półkulę mózgu, która odpowiada za intuicyjny, nieschematyczny sposób rozumowania, a także pamięć wzrokową. Stymulując jej aktywność, sprawiamy, że dziecko lepiej zapamiętuje, szybciej czyta, potrafi znakomicie liczyć w pamięci, rozwija w sobie słuch muzyczny.

Bajkoterapia

Opowieść jest pierwotną i naturalną formą przekazu. Słysząc lub widząc zmagania bohaterów, gdy poznajemy ich emocje, w naszym mózgu aktywują się dokładnie te same rejony, co u bohaterów opowieści. Doświadczamy więc ich przygód jako naszych własnych, i to bez wychodzenia z domu! To dlatego wszyscy kochają i chłoną opowieści. Wykorzystując je w pracy z dziećmi, możemy rozbudzać wyobraźnię, pozwalać kształtować osobowość, budować zdolność do przeżywania uczuć i emocji, czy rozwijać empatię w relacjach z innymi. Pokonywanie przeciwności losu przez bohaterów staje się więc wzorcem do budowania wytrwałości i przezwyciężania własnych, codziennych przeszkód.

Gimnastyka paluszkowa

Dłonie to najdoskonalsze narzędzie, które pozwala nam każdego dnia wykonywać precyzyjne i skomplikowane czynności. Maleńkie dłonie, które dopiero co chwytały palce mamy i taty potrzebują czasu i treningu, aby rozwinąć swój pełny potencjał. Zabawy paluszkowe to połączenie treningu dłoni i palców oraz wierszy, rymowanek i piosenek. To choreografia dla słów. Pogłębiają zdolności koncentracji, uczą budowania zadań, usprawniają umiejętności komunikacyjne dziecka, usprawniają motorykę małą. To najlepszy z możliwych wstęp do nauki pisania, a przy tym świetna zabawa, którą można powtarzać w domu z rodzicami i rodzeństwem.

ZAJĘCIA DODATKOWE

Terapia logopedyczna

Nauka prawidłowego używania języka i całego aparatu mowy to proces wymagający czasu. Każde dziecko jest absolutnie unikatowe i rozwija mowę w swoim indywidualnym tempie. Jest czymś całkowicie naturalnym, że czasem w tych zmaganiach potrzebne są dodatkowe, wesołe i angażujące ćwiczenia. 

Język Hiszpański

Język hiszpański zachwyca swym melodyjnym brzmieniem i płynnością. Dzieci na zajęciach uczą się nowych słów, wierszyków oraz piosenek, wszystko w atmosferze zabawy. Nauka języka obcego rozwija predyspozycje językowe, poprawa pamięć, zdolność koncentracji i komunikacji.

Szachy

Nauka gry w szachy sprzyja wszechstronnemu rozwojowi dziecka, kształtuje pamięć, umiejętność logicznego myślenia, rozwija wyobraźnię przestrzenną. Szachy dla przedszkolaków są świetną zabawą, w trakcie której zdobywają wiedzę i umiejętności. Zajęcia zawierają elementy bajkowe, a nauce zasad towarzyszą zabawne historyjki.

Judo

Każdy, kto zetknął się bliżej z judo przyzna, że to znacznie więcej niż sztuka walki. To sztuka i sposób życia – buduje pewność siebie, odpowiedzialność, cierpliwość. Rozwija samodyscyplinę, punktualność i maniery. Do tego udoskonala siłę, szybkość, koordynację i orientację oraz uczy wartości tkwiącej w zdrowej rywalizacji. 

Taniec

Taniec jest środkiem wyrazu – łączy emocje, ruch, muzykę, koordynację w czasie i przestrzeni. Nasze zajęcia wspomagają budowanie świadomości ciała, pokazują wartość systematyczności i wytrwałości. Przede wszystkim zaś umożliwiają połączenie potrzeby ruchu dziecka ze świadomością wpływania na niego. Taniec kształtuje wrażliwość i jest narzędziem do uwalniania emocji, zwłaszcza tych, nad którymi dzieci dopiero uczą się panować.

Joga

Każde zajęcia to przede wszystkim wielka przygoda. Dzieci na zajęciach jogi udają zwierzątka zgodnie z nazwami pozycji, biorą udział w opowiadanych przez nauczyciela historiach. Uzyskują wszystkie korzyści płynące z jogi poprzez zabawę i radość na zajęciach.

ŻŁOBEK

ZAJĘCIA W RAMACH CZESNEGO

ŻŁOBEK

ZAJĘCIA W RAMACH CZESNEGO

Zabawy fundaMentalne

Jest to podstawowy program wykorzystywany przez nas w Niepublicznym Żłobku MegaMocni i na nim opierają się wszystkie nasze zajęcia. Kluczem jest nauka i rozwój poprzez zabawę. Nasi maleńcy ludzie osłuchują się z językiem, uczą liczyć i mówić. Trenują rozpoznawanie swoich emocji i zachowań społecznych, uczą się interpretowania bodźców docierających do nich za pomocą zmysłów.

Program zabaw FundaMentalnych rozwija dziecko w 10 podstawowych obszarach:
  1. Sfera językowa: mówienie, czytanie, pisanie;
  2. Matematyka: liczenie, mierzenie, granie;
  3. Sprawność fizyczna: taniec, ruch, gimnastyka;
  4. Przestrzenność: postrzeganie, gry przestrzenne, kolory;
  5. Wartości: szczerość, szacunek, odwaga, odpowiedzialność;
  6. Muzyka: śpiew, gra, poezja;
  7. Własna wartość: pewność, celowość, przynależność;
  8. Sfera duchowa: wrażliwość, intuicyjność, ideowość;
  9. Myślenie: kreatywne, racjonalne, logiczne; uwaga, koncentracja, wyobraźnia;
  10. Komunikacja: kontakty z innymi, dzielenie się, współpraca, nauczanie.

Język angielski

Język współczesnego świata, który zdominował międzynarodową komunikację. W oparciu o prace naukowe wiemy, że im wcześniej mamy kontakt z językiem obcym, tym łatwiej przychodzi nam jego używanie w dorosłym życiu. W MegaMocnych wykorzystujemy tę wiedzę i wplatamy język angielski w cykl naszych codziennych aktywności, w zabawy paluszkowe, zajęcia muzyczno-ruchowe, czytanej bajki. Na tym etapie najważniejsze jest osłuchanie się z językiem obcym, bez konieczności rozumienia słów. Dzięki temu, język angielski stanie się dla dziecka naturalnym, drugim językiem.

Zajęcia plastyczne

Wszelkie ruchy małych dłoni to tysiące nowych bodźców dla rozwijającego się mózgu. Nasze maluchy poznają świat piękna, kształtują poczucie estetyki, rozbudzają kreatywność i czerpią radość z tworzenia. Przede wszystkim mogą jednak rozładować napięcia, dać wyraz swoim emocjom i świetnie się przy tym bawić!

Poranna gimnastyka

Intensywny dzień wypełniony odkrywaniem świata i poznawaniem samego siebie rozpoczynamy od lekkich wygibasów. Poranna gimnastyka to zestaw zabaw ruchowych, które pobudzają nie tylko rozwijające się ciało ale i kształtujący się umysł. To świetne przygotowanie do dalszych zabaw z rówieśnikami.

Zajęcia muzyczno-ruchowe

Dźwięk wprawia w ruch materię, oddziałuje na człowieka, otula i porusza. Dzieci czują to instynktownie – z ciekawością poznają nowe melodie, z uśmiechem i radością witają znajome dźwięki. Nasze zabawy muzyczne to zajęcia muzyczno-ruchowe pomagające rozwijać motorykę dziecka, jego poczucie rytmu w tańcu i grze na instrumentach. Oswajają z różnorodnością dźwięków, kształtują wrażliwość.

Profilaktyka logopedyczna

Mówienie to bardzo trudne zadanie! Zwłaszcza, gdy dopiero uczymy się, w jaki sposób komunikować się ze światem zewnętrznym za pomocą słów. Aparat mowy składa się bowiem z wielu elementów, niezależnych mięśni i połączeń nerwowych, które razem stanowią instrument wymagający strojenia i wytrwałych przygotowań. To nie lada wyzwanie! Dzięki ćwiczeniom zaprojektowanym pod kątem angażowania mięśni oddechowych i aparatu mowy poprawna artykulacja nie będzie dla nas żadnym problemem w przyszłości.

Zabawy paluszkowe

Zabawy paluszkowe to połączenie treningu dłoni i palców oraz wierszy, rymowanek i piosenek. To choreografia dla słów. Pogłębiają zdolności koncentracji, uczą budowania zadań, usprawniają umiejętności komunikacyjne dziecka, usprawniają motorykę małą. To najlepszy z możliwych wstęp do nauki pisania, a przy tym świetna zabawa, którą można powtarzać w domu z rodzicami i rodzeństwem.

Bajkoterapia

Opowieść jest pierwotną i naturalną formą przekazu. Słysząc lub widząc zmagania bohaterów, gdy poznajemy ich emocje, w naszym mózgu aktywują się dokładnie te same rejony, co u bohaterów opowieści. Doświadczamy więc ich przygód jako naszych własnych, i to bez wychodzenia z domu! To dlatego wszyscy kochają i chłoną opowieści. Wykorzystując je w pracy z dziećmi, możemy rozbudzać wyobraźnię, pozwalać kształtować osobowość, budować zdolność do przeżywania uczuć i emocji, czy rozwijać empatię w relacjach z innymi. Pokonywanie przeciwności losu przez bohaterów staje się więc wzorcem do budowania wytrwałości i przezwyciężania własnych, codziennych przeszkód.

DOŁĄCZ DO NAS!

Podanie danych jest wymogiem zawarcia umowy na usługi realizowane przez Stowarzyszenie Twórczego Rozwoju DyNaMo / JUNECO Sp. z o.o., a bez ich podania nie jest możliwe skorzystanie z naszych usług, a tym samym właściwa obsługa Klienta ...więcej

WIRTUALNY SPACER