Kameralne i przytulne – to dwa słowa idealnie oddające charakter MegaMocni Strzyża. Sale wypełnione są światłem, docierającym do środka dużymi oknami, które pozwalają maluchom obserwować zewnętrzne życie miasta. Dzięki bliskości skwerów i obiektów użyteczności publicznej, podczas spacerów zapoznajemy maluchy z codziennością miejskiego życia, a pobliski las to dla nich doskonała okazja do zapoznania z „dziką” przyrodą.
Niepubliczny Żłobek i Przedszkole MegaMocni Strzyża zlokalizowany jest w spokojnej, zielonej dzielnicy Strzyża. To obiekt doskonale skomunikowany z Wrzeszczem i Oliwą. Znajduje się w odległości 1 km od stacji PKM Strzyża. Bliskość sklepów i lokali usługowych ułatwia organizację codziennych sprawunków, w drodze powrotnej z przedszkola. To miejsce blisko głównych części miasta z dobrym dojazdem do rosnącego centrum korporacyjnego w Oliwie oraz osiedla Garnizon.
Gdzie nas znajdziesz?
Adres: ul. Chrzanowskiego 38a
80-278 Gdańsk
Telefon: +48 512 035 708
E-mail: strzyza@megamocni.edu.pl
Godziny otwarcia: 6:30 – 17:30
Jak do nas dojechać?
Tramwaj: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 12 do Przystanku Zamenhofa (do przystanku 400 m)
Autobus: 149 do Przystanku Reymonta lub Mjr. Hubala (obiekt zlokalizowany w podobnej odległości ok. 270 m pomiędzy tymi przystankami)
PKM: do przystanku Strzyża (w odległości 1km)
Auto: Parkowanie możliwe od ulicy Sygietyńskiego oraz Rolnej
DYREKTOR

Marcin Juś
Dyrektor Żłobka i Przedszkola MegaMocni Strzyża
Przeczytaj więcej
Ukończył AWF w Poznaniu, gdzie zdobył tytuł magistra Wychowania Fizycznego o specjalności nauczycielskiej. Kilka lat później ukończył Studia Podyplomowe w Zarządzaniu Oświatą na Wyższej Szkole Zarządzania w Gdańsku. Na koncie ma także Studia Podyplomowe z Gimnastyki Korekcyjno-Kompensacyjnej. W swojej karierze zawodowej zajmował stanowisko Dyrektora w Szkole Podstawowej nr 2, w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowym Stawie oraz Niepublicznym Sportowym Zespole Szkolno-Przedszkolnym Olimpijczyk w Gdańsku. W latach 2017-2018 był Wizytatorem w Kuratorium Oświaty w Gdańsku. Od 2018 roku związany jest z MegaMocnymi – gdzie sprawuje funkcję Dyrektora w placówkach na Suchaninie i na Strzyży.
INFORMATOR RODZICA
Jesteś ciekawy co żłobkowicze i przedszkolaki robią w ciągu dnia? Czego potrzebuje Twoje dziecko idąc do placówki?
Pobierz informator rodzica, sprawdź plan dnia oraz z czego składa się wyprawka.
WYŻYWIENIE
Posiłki przygotowują kucharze i specjaliści-dietetycy z Gastrohouse Catering. Do sal podajemy je na talerzach. Dbamy o to, żeby jedzenie zawsze było świeże, zrównoważone i dostosowane do potrzeb rozwijającego się malucha.
Na urodzinowe okazje rodzice mogą zamówić torty wykonane z naturalnych i pełnowartościowych produktów. Oferta: COOLinarne studio, Bez cukrzenia.
MEGAMOCNI STRZYŻA
PRZEDSZKOLE
ZAJĘCIA W RAMACH CZESNEGO
Język angielski
Zajęcia te mają charakter zabawy i wprowadzają maluchy w świat języków obcych, ale także stymulują do nauki języka ojczystego. Dzieci w trakcie różnorodnych zabaw (muzycznych, ruchowych) poznają i utrwalają podstawowe słowa, oswajając się z ich brzmieniem i kształtując prawidłową wymowę.
Profilaktyka logopedyczna
Ćwiczenia angażujące mięśnie oddechowe i aparat mowy, które usprawniają umiejętności komunikacji, rozumienia i uczenia się. Poprawa motoryki narządów mowy ma ogromny wpływ na prawidłową wymowę oraz naukę nowych słów.
Język migowy
Język migowy dla dzieci słyszących — to nie tylko nauka nowego sposobu komunikacji, ale również nauka empatii, rozwój mowy i rozwój intelektualny dziecka. Dzięki niemu dzieci poprawiają motorykę małą, koordynację wzrokowo-słuchową, pamięć oraz koncentrację.
Rytmika
Rytmika to zajęcia, które poprzez dźwięk i ruch usprawniają koordynację, kształtują wrażliwość, oswajają z wystąpieniami publicznymi. Dzieci uczą się rytmu i tempa, wpływu bodźców dźwiękowych, śpiewu, gry na instrumentach, łączenia dźwięku z ruchem.
Laboratorium
Dzieci mają możliwość obcowania z chemią, fizyką i biologią. Mają możliwość przekonać się, że za wszelkimi niezwykłymi zdarzeniami z codziennego życia stoją prawa nauki. Eksperymentowanie rozbudza ciekawość, kształtuje krytyczne myślenie, umiejętność weryfikowania i wyciągania wniosków.
Gimnastyka ogólnorozwojowa
Gimnastyka to ćwiczenia wszystkich partii ciała, a przy tym świetna zabawa, która wpływa nie tylko na wzmocnienie siły mięśni maluchów, ale także pomaga w budowaniu ich koordynacji ruchowej i kontroli nad własnym ciałem. Przede wszystkim są to jednak zajęcia, które kształtują zdrowe nawyki aktywnego spędzania czasu.
Warsztaty plastyczno-recyklingowe
Zajęcia koncentrują się na tym, aby wykorzystywać niepotrzebne już materiały do tworzenia nowych przedmiotów i rozwiązań, dbając przy tym o otaczające nas środowisko. Jest to doskonałe połączenie treningu kreatywności, poczucia estetyki i motoryki małej.
Sensoplastyka
Na zajęciach dzieci doświadczają świata poprzez smak, zapach, dotyk, wzrok, słuch i węch. Wykorzystując naturalne i bezpieczne składniki oraz doskonałą zabawę, stymulujemy ich neurony do pracy. Wszystko po to, aby rozbudzać kreatywność, ciekawość, ćwiczyć wrażliwość i poznawać świat.
Warsztaty o emocjach
Radość, złość, strach czy fascynacja to emocje, które musimy nauczyć się rozpoznawać. Na zajęciach dzieci rozwijają wrażliwość emocjonalną, empatię, uczą się akceptować własną emocjonalność i odpowiednio reagować na emocje innych. Dzięki nauce o emocjach lepiej funkcjonują w grupie rówieśniczej.
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
Poznawanie nowych osób, słuchanie innych, rozumienie emocji, zapraszanie do zabawy, dzielenie się, to tylko niektóre sytuacje, z którymi dziecko musi się oswoić. Trening Umiejętności Społecznych uczy właśnie tego, jak radzić sobie w sytuacjach społecznych. Pomaga zdobyć kompetencje, dzięki którym przedszkolaki łatwiej poradzą sobie później np. w szkole.
Dogoterapia
Kontakt z psem, poznanie jego potrzeb, są dla dzieci bardzo wartościowe. Wzmacniają empatię względem zwierząt, są okazją do relaksacji, wyciszenia, a także znakomitą motywacją do poszerzania słownika czynnego, kształtowania umiejętności narracyjnych, okazywania i nazywania emocji. Obecność psa na zajęciach wyzwala w dzieciach spontaniczną radość i otwartość względem otoczenia.
Kodowanie na dywanie
Żyjemy w świecie pełnym kodów, dlatego naukę kodowania można rozpocząć już w wieku przedszkolnym. Istotą jest przecież logiczne myślenie, znajomość podstawowych pojęć matematycznych i zdolność koncentracji. Zajęcia wspierają holistyczny rozwój dziecka, w którym ważne są także kompetencje społeczne.
Globalne czytanie
Czytanie globalne to czytanie całowyrazowe, polega na fotograficznym, holistycznym odczytywaniu całych słów bez dzielenia ich na sylaby lub litery. W ten sposób dzieci opanowują czytanie analityczno-syntetyczne. Takie czytanie rozwija prawą półkulę mózgu, która odpowiada za intuicyjny, nieschematyczny sposób rozumowania, a także pamięć wzrokową.
Bajkoterapia
Wykorzystując je w pracy z dziećmi, możemy rozbudzać wyobraźnię, pozwalać kształtować osobowość, budować zdolność do przeżywania uczuć i emocji, czy rozwijać empatię w relacjach z innymi. Pokonywanie przeciwności losu przez bohaterów staje się więc wzorcem do budowania wytrwałości i przezwyciężania własnych, codziennych przeszkód.
Gimnastyka paluszkowa
Zabawy paluszkowe to połączenie treningu dłoni i palców oraz wierszy, rymowanek i piosenek. Pogłębiają zdolności koncentracji, uczą budowania zadań, usprawniają umiejętności komunikacyjne dziecka, usprawniają motorykę małą. To najlepszy z możliwych wstęp do nauki pisania, a przy tym świetna zabawa, którą można powtarzać w domu z rodzicami i rodzeństwem.






Język angielski
Zajęcia te mają charakter zabawy i wprowadzają maluchy w świat języków obcych, ale także stymulują do nauki języka ojczystego. Dzieci w trakcie różnorodnych zabaw (muzycznych, ruchowych) poznają i utrwalają podstawowe słowa, oswajając się z ich brzmieniem i kształtując prawidłową wymowę.
Profilaktyka logopedyczna
Ćwiczenia angażujące mięśnie oddechowe i aparat mowy, które usprawniają umiejętności komunikacji, rozumienia i uczenia się. Poprawa motoryki narządów mowy ma ogromny wpływ na prawidłową wymowę oraz naukę nowych słów.
Język migowy
Język migowy dla dzieci słyszących — to nie tylko nauka nowego sposobu komunikacji, ale również nauka empatii, rozwój mowy i rozwój intelektualny dziecka. Dzięki niemu dzieci poprawiają motorykę małą, koordynację wzrokowo-słuchową, pamięć oraz koncentrację.
Rytmika
Rytmika to zajęcia, które poprzez dźwięk i ruch usprawniają koordynację, kształtują wrażliwość, oswajają z wystąpieniami publicznymi. Dzieci uczą się rytmu i tempa, wpływu bodźców dźwiękowych, śpiewu, gry na instrumentach, łączenia dźwięku z ruchem.
Laboratorium
Dzieci mają możliwość obcowania z chemią, fizyką i biologią. Mają możliwość przekonać się, że za wszelkimi niezwykłymi zdarzeniami z codziennego życia stoją prawa nauki. Eksperymentowanie rozbudza ciekawość, kształtuje krytyczne myślenie, umiejętność weryfikowania i wyciągania wniosków.
Gimnastyka ogólnorozwojowa
Gimnastyka to ćwiczenia wszystkich partii ciała, a przy tym świetna zabawa, która wpływa nie tylko na wzmocnienie siły mięśni maluchów, ale także pomaga w budowaniu ich koordynacji ruchowej i kontroli nad własnym ciałem. Przede wszystkim są to jednak zajęcia, które kształtują zdrowe nawyki aktywnego spędzania czasu.
Warsztaty plastyczno-recyklingowe
Zajęcia koncentrują się na tym, aby wykorzystywać niepotrzebne już materiały do tworzenia nowych przedmiotów i rozwiązań, dbając przy tym o otaczające nas środowisko. Jest to doskonałe połączenie treningu kreatywności, poczucia estetyki i motoryki małej.
Sensoplastyka
Na zajęciach dzieci doświadczają świata poprzez smak, zapach, dotyk, wzrok, słuch i węch. Wykorzystując naturalne i bezpieczne składniki oraz doskonałą zabawę, stymulujemy ich neurony do pracy. Wszystko po to, aby rozbudzać kreatywność, ciekawość, ćwiczyć wrażliwość i poznawać świat.
Warsztaty o emocjach
Radość, złość, strach czy fascynacja to emocje, które musimy nauczyć się rozpoznawać. Na zajęciach dzieci rozwijają wrażliwość emocjonalną, empatię, uczą się akceptować własną emocjonalność i odpowiednio reagować na emocje innych. Dzięki nauce o emocjach lepiej funkcjonują w grupie rówieśniczej.
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
Poznawanie nowych osób, słuchanie innych, rozumienie emocji, zapraszanie do zabawy, dzielenie się, to tylko niektóre sytuacje, z którymi dziecko musi się oswoić. Trening Umiejętności Społecznych uczy właśnie tego, jak radzić sobie w sytuacjach społecznych. Pomaga zdobyć kompetencje, dzięki którym przedszkolaki łatwiej poradzą sobie później np. w szkole.
Dogoterapia
Kontakt z psem, poznanie jego potrzeb, są dla dzieci bardzo wartościowe. Wzmacniają empatię względem zwierząt, są okazją do relaksacji, wyciszenia, a także znakomitą motywacją do poszerzania słownika czynnego, kształtowania umiejętności narracyjnych, okazywania i nazywania emocji. Obecność psa na zajęciach wyzwala w dzieciach spontaniczną radość i otwartość względem otoczenia.
Kodowanie na dywanie
Żyjemy w świecie pełnym kodów, dlatego naukę kodowania można rozpocząć już w wieku przedszkolnym. Istotą jest przecież logiczne myślenie, znajomość podstawowych pojęć matematycznych i zdolność koncentracji. Zajęcia wspierają holistyczny rozwój dziecka, w którym ważne są także kompetencje społeczne.
Globalne czytanie
Czytanie globalne to czytanie całowyrazowe, polega na fotograficznym, holistycznym odczytywaniu całych słów bez dzielenia ich na sylaby lub litery. W ten sposób dzieci opanowują czytanie analityczno-syntetyczne. Takie czytanie rozwija prawą półkulę mózgu, która odpowiada za intuicyjny, nieschematyczny sposób rozumowania, a także pamięć wzrokową.
Bajkoterapia
Wykorzystując je w pracy z dziećmi, możemy rozbudzać wyobraźnię, pozwalać kształtować osobowość, budować zdolność do przeżywania uczuć i emocji, czy rozwijać empatię w relacjach z innymi. Pokonywanie przeciwności losu przez bohaterów staje się więc wzorcem do budowania wytrwałości i przezwyciężania własnych, codziennych przeszkód.
Gimnastyka paluszkowa
Zabawy paluszkowe to połączenie treningu dłoni i palców oraz wierszy, rymowanek i piosenek. Pogłębiają zdolności koncentracji, uczą budowania zadań, usprawniają umiejętności komunikacyjne dziecka, usprawniają motorykę małą. To najlepszy z możliwych wstęp do nauki pisania, a przy tym świetna zabawa, którą można powtarzać w domu z rodzicami i rodzeństwem.

ZAJĘCIA DODATKOWE
Taniec
Taniec jest środkiem wyrazu – łączy emocje, ruch, muzykę, koordynację w czasie i przestrzeni. Nasze zajęcia wspomagają budowanie świadomości ciała, pokazują wartość systematyczności i wytrwałości. Przede wszystkim zaś umożliwiają połączenie potrzeby ruchu dziecka ze świadomością wpływania na niego. Taniec kształtuje wrażliwość i jest narzędziem do uwalniania emocji, zwłaszcza tych, nad którymi dzieci dopiero uczą się panować.
Terapia logopedyczna
Nauka prawidłowego używania języka i całego aparatu mowy to proces wymagający czasu. Jest czymś całkowicie naturalnym, że czasem w tych zmaganiach potrzebne są dodatkowe, wesołe i angażujące ćwiczenia. Zwłaszcza z ulubionym, doświadczonym i radosnym logopedą! Wszystko po to, aby wszelkie trudności przekuć w osiągnięcia i pomóc maluchowi w usprawnieniu jego umiejętności mowy, komunikacji i rozumienia.
Drużyna Kangura
Gry i zabawy ruchowe mają za zadanie polepszyć ogólny stan zdrowia, ale przede wszystkim wyrobić nawyk aktywności fizycznej. Dzieci przygotowują się mentalnie do współpracy w grupie, zdrowej rywalizacji, umiejętności pogodzenia się z przegraną.
Mali aktorzy
To wielopoziomowy rozwój i możliwość wyrażania swoich myśli i emocji za pomocą słów, gestów, tańca i kreacji scenicznej. Podczas zajęć wchodzimy w skórę bohaterów, pracujemy nad mową, koordynacją ruchową, rysujemy, śpiewamy i tańczymy. A przede wszystkim budujemy poczucie własnej wartości.
Majsterkowanie
Na zajęciach z majsterkowania dzieci tworzą własne zabawki i przedmioty codziennego użytku korzystając z prawdziwych narzędzi. Zajęcia pomagają w rozwoju wyobraźni przestrzennej i trenują sprawność motoryczną dziecka. Warsztaty majsterkowania budują pewność siebie, wiarę we własne możliwości.


Taniec
Taniec jest środkiem wyrazu – łączy emocje, ruch, muzykę, koordynację w czasie i przestrzeni. Nasze zajęcia wspomagają budowanie świadomości ciała, pokazują wartość systematyczności i wytrwałości. Przede wszystkim zaś umożliwiają połączenie potrzeby ruchu dziecka ze świadomością wpływania na niego. Taniec kształtuje wrażliwość i jest narzędziem do uwalniania emocji, zwłaszcza tych, nad którymi dzieci dopiero uczą się panować.
Terapia logopedyczna
Nauka prawidłowego używania języka i całego aparatu mowy to proces wymagający czasu. Jest czymś całkowicie naturalnym, że czasem w tych zmaganiach potrzebne są dodatkowe, wesołe i angażujące ćwiczenia. Zwłaszcza z ulubionym, doświadczonym i radosnym logopedą! Wszystko po to, aby wszelkie trudności przekuć w osiągnięcia i pomóc maluchowi w usprawnieniu jego umiejętności mowy, komunikacji i rozumienia.
Drużyna Kangura
Gry i zabawy ruchowe mają za zadanie polepszyć ogólny stan zdrowia, ale przede wszystkim wyrobić nawyk aktywności fizycznej. Dzieci przygotowują się mentalnie do współpracy w grupie, zdrowej rywalizacji, umiejętności pogodzenia się z przegraną.
Mali aktorzy
To wielopoziomowy rozwój i możliwość wyrażania swoich myśli i emocji za pomocą słów, gestów, tańca i kreacji scenicznej. Podczas zajęć wchodzimy w skórę bohaterów, pracujemy nad mową, koordynacją ruchową, rysujemy, śpiewamy i tańczymy. A przede wszystkim budujemy poczucie własnej wartości.
Majsterkowanie
Na zajęciach z majsterkowania dzieci tworzą własne zabawki i przedmioty codziennego użytku korzystając z prawdziwych narzędzi. Zajęcia pomagają w rozwoju wyobraźni przestrzennej i trenują sprawność motoryczną dziecka. Warsztaty majsterkowania budują pewność siebie, wiarę we własne możliwości.

MEGAMOCNI STRZYŻA
ŻŁOBEK
ZAJĘCIA W RAMACH CZESNEGO




Zabawy fundaMentalne
Ich celem jest stymulacja wielokierunkowego rozwoju, rozwijanie inteligencji i wrodzonych zdolności poprzez udział w prostych, urozmaiconych i dobrze zaplanowanych zabawach. Uczestnictwo zapewnia maluchom nie tylko przyjemne przeżycia, ale też uczy sposobów poznawania świata, radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami, a przede wszystkim pozwala poznać smak sukcesu.
Język angielski
Zajęcia te mają charakter zabawy i wprowadzają maluchy w świat języków obcych, ale także stymulują do nauki języka ojczystego. Dzieci w trakcie różnorodnych zabaw (muzycznych, ruchowych) poznają i utrwalają podstawowe słowa, oswajając się z ich brzmieniem i kształtując prawidłową wymowę.
Profilaktyka logopedyczna
Ćwiczenia angażujące mięśnie oddechowe i aparat mowy, które usprawniają umiejętności komunikacji, rozumienia i uczenia się. Poprawa motoryki narządów mowy ma ogromny wpływ na prawidłową wymowę oraz naukę nowych słów.
Sensoplastyka
Brudzenie, które uaktywnia wszystkie możliwe zmysły, jest bardzo znaczące dla rozwoju mózgu w pierwszych latach. Zajęcia mają na celu rozwój osobowości dzieci, samodzielności, świadomości własnego ciała oraz przestrzeni, a także usprawnienie manualne. Jedyne czego potrzebujemy, aby wziąć udział w zajęciach, to ubrań na zmianę.
Zabawy paluszkowe
Zabawy paluszkowe to połączenie treningu dłoni i palców oraz wierszy, rymowanek i piosenek. To choreografia dla słów. Pogłębiają zdolności koncentracji, uczą budowania zadań, usprawniają umiejętności komunikacyjne dziecka, usprawniają motorykę małą. To najlepszy z możliwych wstęp do nauki pisania, a przy tym świetna zabawa, którą można powtarzać w domu z rodzicami i rodzeństwem.
Poranna gimnastyka
Intensywny dzień wypełniony odkrywaniem świata i poznawaniem samego siebie rozpoczynamy od lekkich wygibasów. Poranna gimnastyka to zestaw zabaw ruchowych, które pobudzają nie tylko rozwijające się ciało ale i kształtujący się umysł. To świetne przygotowanie do dalszych zabaw z rówieśnikami.
Zajęcia muzyczno-ruchowe
Dźwięk wprawia w ruch materię, oddziałuje na człowieka, otula i porusza. Dzieci czują to instynktownie – z ciekawością poznają nowe melodie, z uśmiechem i radością witają znajome dźwięki. Nasze zabawy muzyczne to zajęcia muzyczno-ruchowe pomagające rozwijać motorykę dziecka, jego poczucie rytmu w tańcu i grze na instrumentach. Oswajają z różnorodnością dźwięków, kształtują wrażliwość.
Ćwiczenia sensoryczne
Na zajęciach dzieci doświadczają świata poprzez smak, zapach, dotyk, wzrok, słuch i węch. Wykorzystując naturalne i bezpieczne składniki oraz doskonałą zabawę, stymulujemy ich rozwój.
Ruch rozwijający
System ćwiczeń i zabaw ruchowych wspomagający rozwój psychomotoryczny małych dzieci. Wykorzystanie dotyku, ruchu oraz wzajemnych relacji fizycznych, emocjonalnych i społecznych do rozszerzenia świadomości własnego ciała, przestrzeni i działanie w niej, a także do pogłębienia kontaktu z innymi ludźmi.
Zabawy z piłką
Ćwiczenia z piłką pozwalają rozwijać koordynację wzrokowo-ruchową, zdolność spostrzegania, orientację w schemacie własnego ciała, świadomość przestrzeni i odległości. Zabawy z piłką przygotowują dzieci do gier sportowych, wnoszą wiele radości i rozwijają umiejętność pozytywnej rywalizacji.
Zabawy z chustą animacyjną
Kolorowa chusta ma kształt koła, ale może przybierać różne formy, zawsze jednak dostarcza wiele możliwości do zabawy. Ułatwia wzajemne poznawanie się, współdziałanie w grupie, doskonali spostrzegawczość i refleks, ćwiczy poczucie rytmu.
Zajęcia relaksacyjne z elementami jogi
Każde zajęcia to przede wszystkim wielka przygoda. Dzieci na zajęciach jogi udają zwierzątka zgodnie z nazwami pozycji, biorą udział w opowiadanych przez nauczyciela historiach. Uzyskują wszystkie korzyści płynące z jogi poprzez zabawę i radość na zajęciach.
Rytmika
Edukacja muzyczna rozwija wrażliwość estetyczną i poczucie rytmu, kształtuje koordynację ruchową i korzystnie oddziałuje na pracę narządów wewnętrznych czy układu nerwowego. Ruch przy muzyce, śpiew czy gra na instrumentach sprawiają dzieciom mnóstwo radości i zapewniają wszechstronny rozwój.
Bajkoterapia
Wykorzystując je w pracy z dziećmi, możemy rozbudzać wyobraźnię, pozwalać kształtować osobowość, budować zdolność do przeżywania uczuć i emocji, czy rozwijać empatię w relacjach z innymi. Pokonywanie przeciwności losu przez bohaterów staje się więc wzorcem do budowania wytrwałości i przezwyciężania własnych, codziennych przeszkód.
Zabawy fundaMentalne
Ich celem jest stymulacja wielokierunkowego rozwoju, rozwijanie inteligencji i wrodzonych zdolności poprzez udział w prostych, urozmaiconych i dobrze zaplanowanych zabawach. Uczestnictwo zapewnia maluchom nie tylko przyjemne przeżycia, ale też uczy sposobów poznawania świata, radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami, a przede wszystkim pozwala poznać smak sukcesu.
Język angielski
Zajęcia te mają charakter zabawy i wprowadzają maluchy w świat języków obcych, ale także stymulują do nauki języka ojczystego. Dzieci w trakcie różnorodnych zabaw (muzycznych, ruchowych) poznają i utrwalają podstawowe słowa, oswajając się z ich brzmieniem i kształtując prawidłową wymowę.
Profilaktyka logopedyczna
Ćwiczenia angażujące mięśnie oddechowe i aparat mowy, które usprawniają umiejętności komunikacji, rozumienia i uczenia się. Poprawa motoryki narządów mowy ma ogromny wpływ na prawidłową wymowę oraz naukę nowych słów.
Sensoplastyka
Brudzenie, które uaktywnia wszystkie możliwe zmysły, jest bardzo znaczące dla rozwoju mózgu w pierwszych latach. Zajęcia mają na celu rozwój osobowości dzieci, samodzielności, świadomości własnego ciała oraz przestrzeni, a także usprawnienie manualne. Jedyne czego potrzebujemy, aby wziąć udział w zajęciach, to ubrań na zmianę.
Zabawy paluszkowe
Zabawy paluszkowe to połączenie treningu dłoni i palców oraz wierszy, rymowanek i piosenek. To choreografia dla słów. Pogłębiają zdolności koncentracji, uczą budowania zadań, usprawniają umiejętności komunikacyjne dziecka, usprawniają motorykę małą. To najlepszy z możliwych wstęp do nauki pisania, a przy tym świetna zabawa, którą można powtarzać w domu z rodzicami i rodzeństwem.
Poranna gimnastyka
Intensywny dzień wypełniony odkrywaniem świata i poznawaniem samego siebie rozpoczynamy od lekkich wygibasów. Poranna gimnastyka to zestaw zabaw ruchowych, które pobudzają nie tylko rozwijające się ciało ale i kształtujący się umysł. To świetne przygotowanie do dalszych zabaw z rówieśnikami.
Zajęcia muzyczno-ruchowe
Dźwięk wprawia w ruch materię, oddziałuje na człowieka, otula i porusza. Dzieci czują to instynktownie – z ciekawością poznają nowe melodie, z uśmiechem i radością witają znajome dźwięki. Nasze zabawy muzyczne to zajęcia muzyczno-ruchowe pomagające rozwijać motorykę dziecka, jego poczucie rytmu w tańcu i grze na instrumentach. Oswajają z różnorodnością dźwięków, kształtują wrażliwość.
Ćwiczenia sensoryczne
Na zajęciach dzieci doświadczają świata poprzez smak, zapach, dotyk, wzrok, słuch i węch. Wykorzystując naturalne i bezpieczne składniki oraz doskonałą zabawę, stymulujemy ich rozwój.
Ruch rozwijający
System ćwiczeń i zabaw ruchowych wspomagający rozwój psychomotoryczny małych dzieci. Wykorzystanie dotyku, ruchu oraz wzajemnych relacji fizycznych, emocjonalnych i społecznych do rozszerzenia świadomości własnego ciała, przestrzeni i działanie w niej, a także do pogłębienia kontaktu z innymi ludźmi.
Zabawy z piłką
Ćwiczenia z piłką pozwalają rozwijać koordynację wzrokowo-ruchową, zdolność spostrzegania, orientację w schemacie własnego ciała, świadomość przestrzeni i odległości. Zabawy z piłką przygotowują dzieci do gier sportowych, wnoszą wiele radości i rozwijają umiejętność pozytywnej rywalizacji.
Zabawy z chustą animacyjną
Kolorowa chusta ma kształt koła, ale może przybierać różne formy, zawsze jednak dostarcza wiele możliwości do zabawy. Ułatwia wzajemne poznawanie się, współdziałanie w grupie, doskonali spostrzegawczość i refleks, ćwiczy poczucie rytmu.
Zajęcia relaksacyjne z elementami jogi
Każde zajęcia to przede wszystkim wielka przygoda. Dzieci na zajęciach jogi udają zwierzątka zgodnie z nazwami pozycji, biorą udział w opowiadanych przez nauczyciela historiach. Uzyskują wszystkie korzyści płynące z jogi poprzez zabawę i radość na zajęciach.
Rytmika
Edukacja muzyczna rozwija wrażliwość estetyczną i poczucie rytmu, kształtuje koordynację ruchową i korzystnie oddziałuje na pracę narządów wewnętrznych czy układu nerwowego. Ruch przy muzyce, śpiew czy gra na instrumentach sprawiają dzieciom mnóstwo radości i zapewniają wszechstronny rozwój.
Bajkoterapia
Wykorzystując je w pracy z dziećmi, możemy rozbudzać wyobraźnię, pozwalać kształtować osobowość, budować zdolność do przeżywania uczuć i emocji, czy rozwijać empatię w relacjach z innymi. Pokonywanie przeciwności losu przez bohaterów staje się więc wzorcem do budowania wytrwałości i przezwyciężania własnych, codziennych przeszkód.
